turansmom1 Kızlar muayene diye geldigim hastanede açıklık nedeniyle doğuma alınıyorum sezeryana lütfen çok çok dua edin 🙏🙏🙏
Busekrkmz turansmom1 kaç haftalık ki neden sezaryen. Allah yardımcınız olsun sağlıkla kurtulun inşallah
Almilaaa turansmom1 doğumdan çıkıp şuraya yazacağım günü görecek miyim acaba bende😂 hayırlı olsun gözünüz aydın🦋
Sedef-sedf Doğum hikayenizi bekliyorum merakla 😊 çünkü biz de aynı durumdayız bebek dönmedi 37+5 teyiz..
turansmom1 Sibelsncar bizde atılıp bayılmak isterdik ama bakmakla yükümlü olduğum.yakışıklı bir miniğim vardı,toparlandık😂😂
Mom046 turansmom1 Allah yardımcınız olsun, kolaylık versin. Darısı burda bekleyen anneli adaylarının başına🙂
KardelenYB turansmom1 nasıl başladı nasıl anladın kasılmaların mı oldu anam yarabbim aynı gün doğuracaktık halbuki 😂😂😍
turansmom1 KardelenYB paylaştım kardelen ordan oku anlatamıciiim bu arada senin içinde öğrendim doğumhaneye girmeden başındaki tokada dahil tülbent falan bırakmıyorlar benim aldılae normal yesil bone taktılar🤭