Biranne02
Ben lise zamanımdan beri neler duydum neler kullandım kanser düşüncesi bile kötüyken bana su zaman kanser olacaksın denildi ki felaket bi anne olma isteqim wardı 2 senelik evliyim 2 senedir cocuk icin yandım bittim kimden ne duyduysam yaptım olsun die sükür Rabbim hastalıkları bi köşeye bıraktı ben kislerimle birlikte kızımı bekliorum normal doqum yaparsam ikinciye tedavi olmama qerek kalmıcak ama sezeryan olursam tedavi qerekli dediler nasip kanseri beklerken kızım qeldi cok sükür sabret şükret dua et qerisini Rabbime bırak o sanada hayırlı bir yol cizmistir 🥰🤲🏻