Busraturkmenn1 Arkadaslar 27. Haftanin icindeyim. Bebegim normalde gun icinde ve geceleri cok oynardi. Dun geceden beri cok dikkat ediyorum hicbir oynama yok yemek yedim tatli yedim belki kipirdar diye ama yine yok korkuyorum sizce bisey varmidir
Snszasla Busraturkmenn1 bazen uyuyor olabiliyorlar canım ama arada bi hissetmen de lazım soguk su soda içmeyi denedin mi elinle dürt biraz karnını belki uyuyordur sırt üzeri uzan
Meleknur0721 Karnının sertleşir sertleşmediğine de dikkat et.. Hareket edince Bi sertlik oluşuyor bende.. Ama çok endişeleniyorsan acile git Bi baksınlar
Busraturkmenn1 Meleknur0721 karnim sert ama hareket etmiyo hareket ettigi zaman zaten hissediyorum gozle gorulur bile belli oluyor hareketleri normalde
Snszasla Busraturkmenn1 bi doktora git ozaman canım belki sen hayalet halinde iken hareket yeşere fark etmiyorsundur ama madem hissetmedim diyorsun acile git bi baksınlar