Merhaba 34 haftalık hamileyim doktorumla henüz doğum şeklini konuşmadık ama inanılmaz normal doğumdan korkuyorum bu korkumun doğum sırasında çocuğa zarar vereceğinden doğru yapamayacağımdan korkuyorum Ca spinal Sezeryan düşünüyorum spinal Sezeryan olan annişler deneyimlerinizi paylaşabilir missiniz lütfen ????