Saregulsah inşallah çok erken davrandım dayanamadım testte de beyaz cizgi vardı dahada suphelendirdi araştırdım bazıları işte o çizgi hep var diyor bazıları erken olduğu için öyle çıkıyor olabilir de olmayabilir de dedi bende dayanamadım kesinleştirmek için tahlil verdim bakalım dua edin annelerin duası kabul olurmuş ilk evladımı 2 ay önce kaybettim inşallah Rabbim bu mutluluğu tekrar yaşatır