fatosd84 Nil_nisa benim doktorum gerek duydu yaptırdım annemde şeker hastası iyi ki yaptırmışım sınırda çıktı ve düşürdüm tabi ki🤲
haziranin25i Nil_nisa ben 1 haftadır şekerimi kontrol etmeye başladım. Açlık şekerim 85 lerde sınır değeri 120 tokluk şekerim 107 lerde sınır değeri 140 yarın doktora söyleyeceğim. Gerek duyarsa yaptıracağım gerek duymazsa yaptırmayacağım.
yigitalpinannesi40 Nil_nisa Hiç karışıklık olmasın bence yaptır hem senin sağlığın için hem bebeğin için