momm1 Kızlar bu dönemde sürekli evdeyiz :) evde de olmak artık beni çok sıktı. Siz gün içerisinde neler yapıyorsunuz? Hobi olarak neler yapıyorsunuz? Vaktiniz nasıl geçiyor?☺️
Gulsen4224 momm1 hobi olarak oğlumla ilgileniyorum 💙 biraz zorlu geçiyor ama canı sağolsun evdeyim aynı akşam olsa eşim gelse diye bekleyenlerdenim 😂😍
Semaykuntt momm1 Canım benim sayfam var bebek giyim üzerine yani bhastane çıkışı tulum tasarım kapı süsü kişiye özel sayfam onunla ilgiliyim en çok ve çocuklarım var birde 😍🙈
Xxz momm1 kalkıp sürekli hastane çantama bakıyorum.🤭🤭bebeğin dolabına eşyalarını surkeli yer degisitiyorum. Bilmiyorum.zaman naisl geçiyor ama ev şıpır ortaligi topla yemek yap tv izle olarak dönüyor 🙈
61Aysen momm1 Cogunlkla hep yatiyrm koltuk bnden bn koltuktn bıktım kalkip evi topluyrm tekrar yatiyrm uyumuyrm ama yatar haldeym hp kansizlik ve b12 düşüklğm oldgu için halsizlik cok var bnde o yuzdn kalkmk istemiyrm yoksa kalkarm
Elbet-birgun-kavusacagiz momm1 popomuz duzlesti valla yaa🤣🤣 ye yika utü temizle yemek bu sekil gidiyo ama cogunlukla yatiyom🤣🤣🤣
Merrvvee momm1 haftanın tüm günnü evdeyim nerdeyse biyere gidince evime gelmek istiyorum evdede cok sıkılıyorum bu dönem böyle geçiyor bakalım 😁😁😎
Ozlem8989 Sabah 7 buçukta kahvaltı, eşimi işe uğurlarım sonra ev temizliği falan ve öğle yemeği hazırlığı. 12 de öğle yemeği, eşim işe😀 bende oyalanacak bişeyler bulup sonra akşam yemeği. Yani anlayacağın günüm yemek yapmak ve yemekle geçiyor canım 😂
Melos_22 Bütün gün mide bulantısı halsizlik çekiyorum herkese bulaşıyorum 😂koltukla aramızda çok iyi bir bağ var artık Esra Erol da olmazsa olmaz