Gigy Fiyat fazla geldi ,İstanbul’da en iyi yerde çektirdim,ağrısız ve son model cihazla 700 verdim çok temiz hijyen ve uzman ekiple
Emoztrk melekkizim_00 bence doktorunuz orda cektirmeniz için öyle söylemiş artık her yer ağrısız ve anestesisiz çekiyor
Meduva melekkizim_00 Bence tam yaşndasn hemen cektir derim yaş ilerledikce sıkıntı olduğunu duymuştum cevremden
Gigy melekkizim_00 şehir neresi 😊bir de histeroskopi De yapacak olabilir mi,gerçi söylemesi lazım bunu , çünkü o fiyata o işlem yapılıyor dedi mi öyle bir şey
melekkizim_00 Gigy yanlış düşünüyorsunuz bence çünkü ist fazla seçenek olduğu için zaten daha uygun burası sınırlı olduğundan yer yok o yüzden herkes uçuyor
flowers melekkizim_00 anestezi almadan iyi bir ozel hastanede kadin dogum uzmani tarafindan agrisiz 900 tl ye cektirdim. Ozel bir yontem demedi yani ama sizin dedigini fiyat cokmus.
Gigy melekkizim_00 burda her şeyden kaziklandigimiz için 😄😄😄öyle düşünüyorum açıkçası hayat ,yaşam her şey pahalı tüm genele bakınca fiyat yine 2kati olamaz ,olmamalı bence