Sevgili anneler ikizlerimle 30. Haftaya girmek üzereyiz. Başlarda annemin yanında idim özele gittim sonra 16. Haftada Ankara Şehir hastanesi perinatoloji bölümüne takipli hasta olarak başladım.her şey yolunda dendi . Ayrıntılı ultrasonda iki tane kızım olacağı söylendi ama ara ara gittiğim özel doktorlar da aynı şeyi söylemişti. Geldik 27. Haftaya şeker bu ölçümü yapıldı hamdolsun şeker de çıkmadı.Akabinde birden gittiğim perinatoloji bölümünde bir bebekte çıkıntı var tespiti yapıldı. Bölümün proflari da baktı sanki diğerinde de var denildi. İki de bir başıma 10 kisinin toplanması 28 29. Haftaya gelmişken beni mahfetti. Birinde klitoris büyük dendi diğeri çift cinsiyet OLABİLİR dendi. Ağlayarak çıktım hastaneden. Hep aklımda inşallah ikisi de şişliktir dedim. Çünkü bana verdikleri görsel kağan Kocatepe hocanın YouTube kanalındaki video ile aynıydı. Eşimle psikolojimiz bozuldu. O ara Allah’tan annem geldi yanıma. Ankara da yine bı doçente randevu aldık . Çağrı gülümser hoca ile tam iki saat bebeklere baktık. İkisinin de tüm organları her şeyleri yolunda. Ama çağrı hoca da evet çıkıntı var ama sen ve baba dalyan gibisiniz bu normal hem ben çift cinsiyet olasılığını çok düşük tutuyorum dedi.Alttan muayene etti beni de senin de normalden büyük dedi. Ben klitoris büyüklüğü olarak düşünüyorum dedi.İçimiz bı nebze de olsa rahatladı. Doğumu görelim senin yaptığın bı hata yok bu süreçte dedi. Bize harika davrandı. Sonrasında tabi yine duramadim. Koru Hastanesi’nde Duygu Altan hocanın numarasını buldum asistanı beni konuşturdu Allah razı olsun. Hocanin Instagram da son paylaştığı ikizlerin biri kız olamasina rağmen çıkıntı gördüm . Durumumu anlatıp o paylaşımı soyledim. Bu çok normal dedi zamanla inip normal vajinaya dönecek dedi . Benimle net konuştu. Çift cinsiyet çok keskin ve ağır bir şey dedi detaylı araştırılması gereken bir şey dedi. Klitoris çıkıntısıdir o dedi.
Dua edip bekliyoruz ama ne yapacağımı kiminle devam edeceğini bilmiyorum. Hep sağlıklı benim çocuklarım diyorum sonra da acaba demekten kendimi alamıyorum.Bana ne olur dua edin.. ne benim ne eşimin ailesinde böyle bir örnek yok.ki olsa dahi hazırlamaya çalışıyoruz kendimizi doğum sonrası ne yapılacağına…
Onun dedesi ile benim dedem kuzen. Ki kuzenimle de abisi evli. Çocuklarında da hiç bir sorun yok.
Bu tarz örneklere şahit oldu iseniz lütfen paylaşır mısınız.