Nusyaa rabbim inşallah yardım etsin kucağını boş bırakmasın gönlüne göre versin çok zor bir süreç benim de 2 yıldan sonra normal yolla oldu ama gerçekten psikolojik olarak çok yorulmuştum. Ya Şafi ismi ile şifa versin rabbim yüzünü güldürsün en hayırlı zamanda 🙏🙏🙏