Babada nasip oldu hıkayemi yazmak 🤗biz 3 buçuk yıldır evliyiz ve ilk bir ay çocuk istemedim sonra istedik ama Rabbim nasip etmedi sonra hic beklemedigim bi anda hamile olduğumu öğrendim aradan 2 hafta gecmedimi boş gebelik dendi kürtaj olmak zorunda kaldım ve cok yıprandım üzüldüm ağladım ama bi şekil aliştım aradan 6 ay geçti doktora gozuktm klomen kulllandım ve o ay hamile kaldım cok sevindik eşim sevinçten ağladı bile hamileligim cok iyi geçti denemez hep mide bunaltısı hep yorgunluk neyse Doğumum olacağı bir gün öncesinden agrım sızım vardı ve nişanim gelmişti o gece sabaha kadar devam etti sabah hastaneye gittiğimizde doktor altan muayene etti 8 cm açıklığın var dogumhaneye git doguruyorsun dedi gıttm esimle annemle ve kaynanamla onları orda bıraktm tek içeri girdim çatala aldılar ikın dıyolar yapamıyom suni verdiler çok zordu hastaneyi ınletıyodum resmen neyse saat 8 de hastanedeydım taki saat 6 ya kadar sonra bebeğin kalp ritmi bozuldu esimi çağırıp imza attırdılar sezeryana alındım ameliyathaneye giderken anne anne diye ağlıyorum annemde teselli ediyordu gittik anestezi uzmanı iğne yaptı ve bı sure sonra ameliyat başlamış bide baktım CaNim kızım ağlıyor yanagıma koydular optum sustu o gitti ardından ben çıktım odama cok zordu ilk yürüyüş benim için ama alıstım bas agrım bı hafta cok oldu cok sukr gectı hepsi şuan 24 günlük olduk uykusuz gecelerle bas edıyoz Rabbim isteyen herkese nasıp etsin biraz uzun oldu kbakmayın 🤗🤗🤗