Melikeuurlu 32.haftadayız bugün doktora gittik boyu 43 kilosu 2700 tombiş kızım benim 🤗 Sizin bebişleriniz nasıl ? Cok mu tombişiz ya zararı olur mu acaba🐣
irva Melikeuurlu 32′ye girdiğim gün gitmiştim.Kilosu 2270 boy 47 cm.Benimki de boydan gidiyor.😅 Kilosu da iyi yine.Sizin ki tosiyus maşallah.🧿
ecembugra53 Melikeuurlu canım ilerde Çatın darsa bebek şişmansa normal yapamayabimşrsin sezeryan olır çatı önemli bebeğin kilosu önemli 😊
Fatma3447 Melikeuurlu doğumda sıkıntı olur daha alırsa normal doğum olmaz biliyorsunuz dimi 32 haftalık bu kadar olmaması lazım
Melikeuurlu Fatma3447 evet normal istiyorum ama kilolu olursa zor gibi 😞 kontrol edemiyorum ki kilosunu napiyim
zeyzey95 Melikeuurlu benim oğlum da 2735 44 cmdi bir hafta önden gidiyor dedi doktor dünde 37+3 de gittim 3100 50 cm olmuş
Durukusunannesi Melikeuurlu 32+1 de 1934 gr 43 cm ydi doktor haftasıyla uyumlu buldu gelişimi güzel sizin ki tombiş biraz şekeriniz var mı
Sumeyyeyucel Benim kizim da 32+1 de 2000 gram 42 cm di. Saglikla kucagimiza alalim insallah bebislerimizii🥰🥰