32haftalığız Dragos Bezmialem Vakıf üniversitesi hastanesine gidiyorum. Özel hastanelerde babanın Doğuma girmesi genelde serbest bugün kontrol için gittiğimde sormak aklıma geldi ve öğrendim ki bu hastane de kesinlikle yasakmış ve ben yıkıldım diyebilirim hastanın tercihine felan bırakılmıyor yasakmış🤔
Sebebini sorduğum da ise Doğum anınında baba stres yapmış bunu gören anne daha kötü olmuş Doğum zorlaşmış yoğun bakıma almak zorunda kalmışlar vs vs....
Peki en zor ameliyatlarda bile hastanın tercihine bırakılmıyo mu imzasıyla ameliyata alıyorlar sorumluluk kabul etmiyoruz diye
Ne alaka Doğumda bu tarz bu tutum anlayamadım beni sakinleştiren eşimdir onun giremicek olması beni fazlasıyla sıkıntıya soktu ki eşimde girmeyi o mucizevi ana tanık olmayı çok istiyor
Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum sizce normal mi hastanenin tutumu 🤔🤔