NazMelis Zeynep12300 benim bebeğimde de var sıkıntı yapma dedi doktor 24.hafta civarı kendi kendine kaybolur çok büyük ihtimal dedi. 4lü test yaptırdım temiz geldi çok şükür 🙏🏻🤲🏻❤️ İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🤲🏻
Kara5166 Zeynep12300 benimde bebegimde 18. Hafta da iki tarafında da görüldü çok korkmuştum ama 24. Haftada iki tarafta da yok oldu geçici onlar rahat olun🤲
Cepni Benim bebeğime iki taraflı 4 tane vardı çık stres yapmıştım kendime ama gerek yokmuş Allaha şükür 2 buçuk aylık olduk bişeyciğimiz kalmadı sizde endişelenmeyin lütfen rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏🙏
Zeynep12300 Kara5166 inşallah bizde de gever bi sorun olmaz. Peki detaylı ultrason yönlendirdi mi doktor
Kara5166 Zeynep12300 Evet detaylı ultrason da girmiştim ordaki doktor da bu çok önemsiz bir duurm geçici kesinlikle kafaya takmayın demişti zaten vücudunun başka bir yerinde sıkıntı yoksa Allahın izniyle geçer 🤲
1mervef Zeynep12300 22.haftada detaylı ultrasonda benim bebeğimde de tek taraflı çıktı başka bulgular yoksa tek başına bi anlam ifade etmiyormuş zamanla geçiyormuş şimdi 25 haftalığım haftaya randevum var inşaallah geçmiştir sizde stres yapmayın düşünmemeye çalışın💐