Mlk84
merhaba,
agirlikli olarak h&mden ve nextten aldik esim is icin yurtdisina gidince nextten getirdi.
Ikisinin kalitesi birbirine yakin bence .
nextin zibinlarinive alt ust takimlarini begendim. Ozellikle set halinde satilanlar cok avantajli ve model olarakta guzel secenekler var.
h&m in tulumlari cok guzel. Eski h&m calisaniyim zaten, bebek urunlerine cok onem veren bir firma, kumasindan imalatina.
bu iki marka disinda ebebekten aldiklarimdan da gayet memnunum bu arada (hellobaby marka), bence kumaslari modelleri guzel, uygun.
kitikate markasi da gayet guzel oneririm.
bir kac resim ekliyorum size iki markadan da, fikir verir belki😊
esim gidip getirmese almazdik sanirim.. butceniz musaitse tercih edebilirsiniz. Yurtdisindan getirtmek icin ustune ne kadar fiyat koyuyorlar bilmedigim icin.
https://hizliresim.com/yewTnI
https://hizliresim.com/YwbYxw
https://hizliresim.com/IaT8LY
https://hizliresim.com/k2HkmZ
https://hizliresim.com/QCkNB2
https://hizliresim.com/hmN0CK
https://hizliresim.com/u3AKTu
https://hizliresim.com/UGzTVo
https://hizliresim.com/NzxW86