Benefit dr ilk yazdığı haftalarda kullandım. Otururken bile hapın kokusu gelirdi burnuma . Asla devam edemedim . Bulantı falan da diil kokusu burnumdan gitmiyordu . Bıraktım bi daha hiç kullanmadım. Değerlerimde normal . Düzenli olarak pekmez falan yiyorum hergün kanımı oradan tamamlamaya çalışıyorum