Srplhrgl bizim ordada dinlemediler hiç ama teyzem hemşire sağlık ocağında biz tetenoz vurmadan önce zorunlu bebeğin kalp atışını dinlemek zorundayız yoksa aşığı yapmıyoruz sizde nasıl dinlemiyorlar diye sormuştu. Mecburi sanırım ama kimse dinlemiyor kalp atışını .