Bmom
Ömrümde bi kez bile süt içmedim , ama sütü ısıtıp içine bi tane çubuk tarçın atıyodum önceden. güzel koku versin içebileyim diye hamilelikte tarçın zararlı mı yararlı mı bilmiyorum bende granül kajve içiyorum. Çay kahve tüketnediğim günler bi bardağa bi tatlı kaşığı granül kahveyle tüketebiliyorum. Ne kadar doğru yapıyorum tartışılır ama ben bu şekilde içebiliyorum 😊🙏