KutsalAnnelik İki gündür iki yanımda ağrı var neden olabilir bilgisi olan var mı en ufak şeyde doktora gitmek istemiyorum bu süreçte
senakhrmn KutsalAnnelik Bendede bugün başladı anlamadım gerçekten ya . Sadece belim ve kasığım ağrıyordu ama bugün sabahtan itibaren yan taraflarım ağrıyor net olarak hissediyorum böbrek ağrısı gibi.
SMin KutsalAnnelik benim de ağrıyordu doktora gittim idrarda enfeksiyon çıktı. İlaç verdi tek kullanımlık onu içmiştim ama belli bir süre sonra tekrar oluyor. Günde 3litre su iç demişti ben de içemiyorum malesef o kadar
KutsalAnnelik senakhrmn Evet canım benimde öyle acaba soğuklardan mı oldu diye düşündüm hani uzun süre susuz kalırsın yanın ağrır bıçak batar gibi öyle bir sancı
Rukiyealpteki senakhrmn maalesf bi kaç gündür bende de sol yan tarafım çok ağrıyor 25. Haftamız bitmek üzere karnımız iyice çıkıyo ondan mı oluyor acaba bu ağrı 🤒 siz kaçıncı haftadasınız?
KutsalAnnelik SMin Bende idrarda enfeksiyon geçirdim geçen haftalarda antibiyotik verdi doktor kullandım geçmiştir diye düşünüyorum. Ne yazıkki sudan midem bulanıyor bende çok içemiyorum kendimi zorladığım kadar içebiliyorum
senakhrmn Rukiyealpteki Bende 16+6 yım canım inanki anlamadım. Nöbet çıkışıyım dedim heralde yorgunum ondan ağrıyor sonra dinlenmekle geçmedi hala ağrıyor ve net şekilde eminim böbreklerim ağrıyor.