iremsenturk_16 kese geliştikçe büyür rahimin içerisine doğru girer canım,cm cm ölçüyor doktor sıkıntı olsa söylerdi şu an çok yeni yerleşimi tamamlayacak zamana , en konforlu yeri seçip tutunacaktır 😍 tüplere yakın değilse sorun yok diye düşünüyorum,dış gebelik durumu öyle oluyor çünkü