Merhaba,
Bu başlığı benim gibi PCOS rahatsızlığına sahip olup bebek isteyipte rahatsızlığından korkanlar için açıyorum.
Ben hiç tedavi görmeyen bir PCOS hastayım, kilom ve PCOS’a bağlı insülin direncim yok. Bilenler bilir PCOS tedavisi genellikle doğum kontrol hapları ile yapılır. Doğum kontrol haplarını bünyem kaldırmadığı için maalesef tedavi olamadım. Yaklaşık 6 farklı hap denedim olmadı. Gittiğim bir kaç doktor sen hamile kalamazsın tedavi olmadan dedi. Şuan 4 haftalık hamileyim ve evlendiğim 1.5 ay oldu 🥰
Demem o ki korkmayın ve sabırla bekleyin.
Doktorların dediğini çok kafama takardım, kötü sözleri kafanıza takmayın, psikolojinizi boş yere harap etmeyin.
Sevgiyle kalın.