esloka Beyza_nazz 34 de döndü ama doktor daha yeri var takla atar dönmesi önemli değil şuan 38 e kadar yolu var dedi
Zeynepekr Beyza_nazz 36+6 hala dönmedi bebeğim yarın kontrolümüz var bakalım doktorumuz 38 e kadar bekleyeceğiz demişti 🤷♀️
MehZey Beyza_nazz çok kötü wcden çıkıyorum tekrar giriyorum ayaklarının aşağıda olması çok zorluyor gebeliği arada kasıklarımda taş gibi oluyor
MehZey Beyza_nazz aynen öyle umarım dönerler normal olsun çok istiyorum umarım herşey gönlümüzce olur 🙏🏻
Beyza_nazz Ben birşe sormak istiyorum artık sol tarafa yatmak çok zorlaştı ne yapacağım sola yatın diyorlar ama sol tarafa yatamıyorum uzun süre yani daha yatıyorum yarim saat yarim saat sola yanlış mi yapıyorum 🤷♀️