Merhaba anneler 35+2 gebeliğim var. Bugün doktora gittiğimde hafif sancı çıktı ve ultrasonda kordonda tek atar damar olduğu söylendi. İlk doktor baya korkutunca kendi doktorumuza apar topar gittik oda risklerin olabileceğini fakat şuan gelişim de gerilik olmadığını falan söyledi. Uzun lafın kısası böyle bir şey yaşayan bilen var mı? Sıkıntı çıkmadan evlatlarımızı kucağımıza alalım inşallah.