Rumeysaaa Hanımlar bugun calısamaz raporumu aldım ama hıc bır bılgım yok ısverenıme bıldırdm raporu. Bundan sonra neler olucak iş görememezlık parasını almaya baslıcam mı yoksa dogumdan sonra toplumu alınıyor bılgı verırsenız sevınırm
Ebruaydn Rumeysaaa doğuma kadar para alamiyorsun canım doğum yapınca doğum belgeni veriyorsun iş yeri bildirim yapıyor sonra bu surenin rapor parasını alıyorsun sonrada diğer iki aylık süreyi