Ben hiç inanmam böyle şeylere iş yerinde arkadaşlarım bana bakmislardi kız dediler, ben de Allahtan hep hayırlısını istedim ama sen ne hissediyorsun diyenlere erkek bence diyordum, sonuç erkek canım böyle takvimlere falan çok bakmamak lazım hayırlısı olsun Allah evladın hayırlısını versin , zaten 16.haftada öğreneceksin hiç acele etmeye gerek yok