El_if Kızlar cok uykum var ve cok halsizim canm hic birsey yapmak istemiyo kafami kaldiramiyorum resmen var mi benim gibi olan yada normal mi bu haftalarda 36+3 üz
minikmucizem1_ El_if var ben çok halsiz oluyorum bazen kollarım tutmuyor gibi oluyor kaldıramıyorum bile 35+4 olduk
Asenana El_if 36+5 im bende 1 haftadır hep uyumak istiyorum kalkamıyorum yattığım yerden yemek bilr yapmıyorum evde artık çok halsizim 🤦♀️
Talhaannesi El_if bnde oleyim Uykym.geliyor iş yapmak istemiyorum uzanincada negesin kesiliyor doktor normal dedi son ayindasin
Zeynepekr El_if 36+6 aynı durumdayım, baş ağrısı halsizlik sürekli uyku hali , bi ton işim var halbuki yapılacak …