NazlErdoan bende kıyas yapmıyorum aslında ama ailede yeni doğan bir kuzen bebişi var kilosu biraz düşük kayınvalidem hemen yapıştırdı 3 kilodan az bebek mi olur o ne öyle biz seneler önce 4 kilo doğurduk diye , o kadar üzüldüm ki ben sadece sağlık diliyorum ama insanlar hemen anneden biliyor bebeğin kilosunu 😔😔