Panik yapma canım mantar ya da enfeksiyon var ben hamileliğimin başından beri yaşıyorum doktorunla paylaş fitil ya da toz bişey veriyor o biraz rahatlatır ama o bölgeni kuru tutmaya ve mümkün olduğunca kaşımamaya çalış ben çok kaşıntım olduğunda travazol sürüyorum doktorum kullanabilirsin dedi