Ara ara gelmeye devam ediyor lekelenmelerim.ve kasıklarım aciyor.muayne oldum açılma yok.nst dede sancı çıkmadı.suanlik beklemedyiz.bide nişanim geldikten bi kac dk ka sonra esimin korona olduğunu öğrendim simdi o karantinada bende hemen gittim test yaptim negatif çıktı ama yinede çok üzgünüm.haftaya çarşambaya kadar dogumum olmazsa suni sancı vericekler ve eşim hic bi animda yanimda olamicak😔