Bende covid geçiriyorum şu anda… 12+4 oldum. Doktorum test isteyince öğrendim yoksa normal hayatıma devam edecektim.. grip sinüzit belirtileri vardı .. Ekim ayındayız grip mevsim’i başladı dedim ama maalesef.. bol c vitamini.. mandalina portakal limon kivi bağdat hurması.. meyve yiyorum bolca.. ve düzenli yemeğimi yiyorum