Kızlar bugun itibariyle 19 haftalık olduk 14 de doktorum erkek demıstı 18 de tekrar muayene oldum. Teyit amaclı tekrar sordum fakat doktorum tekrar bellı olmadıgını belirtti. Kesınlıkle göstericek pozisyona gelmıyor. Uc gun sonra tekrar baktık yine yok 🤷🏻♀️ Nazlı kuzum benım 😍 acaba sizin verıceğiniz bi öneri varmıdır nasıl pozisyona gelebılır ?