sblaslan herkeze merhaba bugün doktora gittim folik asiti bıraktık şimdi elevit vitamin hapı verdi kullanan varmı
denizali_ sblaslan ben 7. Haftamın sonuna geldim vitamine başladık ben bisey anlamadım niye erken başlıyorum hiç sormadım da 🙁
Ozgnzgn sblaslan ben de bugn 13. Haftama başladım folik asiti bıraktırdı doktorum decavit e başladım🤗
Denizdeniz123 sblaslan bende öyle yaptım doktor başta verdi ama ben ilk 12 hafta folik asit ve d vitamini kullandm ondan sonra elevit kullandm o daha iyi yani elevit içinde bütün vitaminlerden var
WmonallissA Banada hamileliğin başından beri multivitamin vinalac verdi, Üç ay doldu sonuna kadar devam dedi, başkalarına bakıyorum Üç ayın sonunda folikasiti bıraktırıyor Dr.Bende anlamadım
denizali_ WmonallissA sahiden niye böyle anlamadım hatta sordum 12. Haftadan sonra içebilir miyim hayır dedi 😏 acaba niye niçin
Elif0316 sblaslan bende çok geç başladım haberim olmayınca gebelik den 1 ay kullandım şimdi d vitamini kullanıyorum.
Ozgnzgn sblaslan büyük ihtimalle kız dedi dr pozisyonu çok uygun aslında ama yinede bekliyelm kesin konuşmak için dedi.ben de bu haftalarda cinsiyet öğrenmek erken diye düşündüğm için 16.Haftamı bekliyorum bakalım hayırlısı sağlıklı olsun yeter tabii ki hepimiz için ama yine de o büyük ihtimal i duydum ya gidip kız kıyafetleri bakmamak için zor tutuyorum kendimi 🙈
Ozlem8989 Biz 14+1 olduk bugün, folik asiti dün bıraktırdı doktor. Decavit, Devit-3 ve Ferrum kan ilacı başlattı
Ozgnzgn DamlaMucize gün içinde hatırladığm an içiodum genelde tok karna. antibiotik gibi saatli olması gerekmio diye biliorum 🤔