Buse-93 Kızlar merhaba, doktorunuz ne sıklıkla kan tahlili yapıyor benim ki her ay istiyor çok detaylı hep tedirgin oluyorum sonuç beklerken 😔 bu kadarına gerek varmıdır ?
fatosd84 Buse-93 benim sürekli istemiyor bi hamile kaldığımda tüm tahlilere bakıldı 20.haftaya yakın bidaha yapıldı şeker için verdim 27.haftamda kan düşüklüğü olup olmadığına bakıldı sadece şimdi 30.haftama giriyorum doktorum idrar kültürü yapıcam bidaha geldiğinde dedi.
deniiizz Buse-93 doktor istemese bile sağlık ocağı her ay rutin kan tahlili için çağırıyor. Gebelikte kan ve vitamin değerlerimiz değiştiği için yaptırmakta fayda var. Çünkü duruma göre kullandığımız vitamin takviyelerini değiştirebiliyor doktorlar :)
Buse-93 fatosd84 benimde kanım düşmeye başlamıs 14.5 la başlamıstık 12 ye düşmüş wbc yüksek çıktı ilk defa idrar vericem bende
senakhrmn Buse-93 Canım bende 17.haftadaym. Ayda bir kan almadı çok değil normaldir belkide düşük değerlerin vardır takip etmek istiyordur. Bende her kontrole gitmeden zaten nöbet çıkışına denk getiriyorum nöbette kendim aldırıyorm kanlarımı sonuçlar çıkmış oluyor sabaha alıp sonuçları gidiyorum doktora gösteriyorm muayenede.
senakhrmn Buse-93 Üzülme canım çok düşmemiş kan değerin tolere edelir hiç stres yapma sağlıkla al kucağına inşallah.
senakhrmn Buse-93 Olsun canım oda düşük değil hiç üzülme benim kan değerim 10 ile başladım hamileliğe şuan 8.5 değerim.