Aslihanidil benimde detaylı ultrasyonda çıktı baya korktuk ilk tarama testini yaptırdık bişi çıkmadı 2 tarama testini de yaptirmadik başka bi doktora yönlendirdinbizi ona gittik oda bize çoğunluk çıkar bu dedi ama 100 bebekten 1′nde down sendromlu olur dedi bunu da anlamak için karından sıvı almak lazım dedi hem biraz tehlikeli dedi yaptıracaksanız ve sonuç kötü gelip aldırmayı düşünüyorsanız yaptırın dedi bizde düşünmüyoruz dedik o yuzd n yaptirmadik şuanda 30+6 haftalık olduk son kontrolde hala vardı parlaklık