busraozkan 30 haftalık hamileyim erkek bebeğim olacak kayinbaba ismine zorunlu birakilanlardanim bari başına güzel bir isim bulayım diyorum kızlar sizce ne olabilir 😊
Seydaaslantas busraozkan malesef bende eğer erkek olursa tahsin olacak 🤦♀️bende başına güzel isim ıstiyroum bayram efe olabilir
Bireylulmasali Seydaaslantas erkeklerdeki şu isim olayını anlamıyorum illa babalarının annelerinin ismini verecekler 😒
Seydaaslantas Bireylulmasali malesef bende anlamıyorum bir kızım var daha yeni hamileyim oğlan olursa koyacağım diyor kuran da geçmiyor diyroum ikna edemedım🤦♀️
Ysd00 Aynı dert benimde başımda var. İstemiyorum. Söylemeyeceğim ismi çocuğuma koymak, uzun uzun ismi olmasını istemiyorum. Ama illa karışacaklar ya annesininde küçük Murat geliyor demesine sinir oluyorum zaten, of! Neyse canım Bayram Aras olabilir