Merhaba hanımlar . Bu hastane de sezaryen doğum yapanlar varsa lütfen yazabilir misiniz ? Süreç nasıl ilerliyor aynı doktorlara muayene olmak zor oluyor gün verdiklerinde hangi doktor oluyor nasıl karar veriliyor lütfen bilenler veya doğum yapanlar anlatabilir mi ? Kafam da deli sorular .