11+6 da ikili test için doktora gitmistik tahmini kız demisti hatta biz bi cıkıntı gormustuk esimle dedik ama cıkıntı var gibi ikiside olsa olur ama o kafamızı karıstırıyor dedik 3 4 defa baktı renkli de baktı dedi bence kız kıza benziyor demisti ısrarla bugun 16+1 gittik doktor iyice inceledi vucudunu kafasını falan ben cinsiyet ne dedim sabırsızlan dedi ve tahmin istedi ben kız diyorum tahmininiz o yöndeydi dedim oda o zaman supriz erkek dedi %100 dedi pipisini de gorduk yine uyuyordu sapsik kızım 18 . Haftanda ayrıntılıya girebilirsin dedi zayıf sın dedi ondan erken görünür dedi ama ben 20 yi beklemek istıyorum tum organları olussun diye ismi bile düşünmüştüm ebrar lina okacaktı ama nasip saglıklı olsun da 🥰