Merhaba guzel anneler bugun 36+1 gunluguz nstde hafif sancilar cikti ama ben saga yatamiyorum ve sedye cok rahatsizdi cataldim nst bitene akdar 😊 allaha sukur normal dogum icin hersey uygun 2. Dogumum olucak ve ben ilkinde sadece dogumdan 3 gun once hurma yemeye basladim sizce hurma yemeye baslasam mi en azindan 2 hafta daha kalsin istiyorum biraz kararsizim 😊