karanim24 her gebenin hamileliği aynı geçmiyor kimisi 7. Haftada doktoru kalbini dinliyo kimisi 5 haftalikken kalbini dinleyebiliyo her gebelik aynı değil 12. Haftada hisseden gebelerde var 17. Hafta olmuş hayla hissetmeyen gebe de var mesela ben daha hissetmedim 17. Haftada olduğum halde insanlara yanlış bilgi verilen bisey söylememiş mlsmrtgl yukarıda ki bayan siz mesela 14 de bebeği hissettiniz diye bizim gibi gebelerde 14 de hissedicek diye bisey yok bu bi saçmalık 12. Hafta erken bi donem bebek hareketleniyo ama anne bunu hissedebilmesi erken bide ilk gebelikse bu biraz daha zor olabiliyo sonuçta bebek kaç kat derinin altında zman geçip büyüdükçe tekmeleri kuvvetlestikce hissedilebiliyo bu benim kendi bildiğim ve kendi şahsi düşüncem🙏🏻