Happybabyyy Kizlarr 7 ayligim. Bebegim sol tarafima toplanmis. Hatta hafif sis duruyo o kisim. Ben 1 dkligina bile sag tarafima donemiyorum. Karnima agri giriyor. Bebegin pozisyonu musade etmiyot anladigim kadariyla. Normal midir bu durum yaa
Med Happybabyyy bende de hemen hemen hergün oluyor. Taş gibi de kasılıyor. Magnezyum vermişti doktorum,yine de oluyor.
Med Happybabyyy şuan 36+6 yım. 6.ayda başladı ama. Doktoruma söyledim erken doğum falan demedi. Kötü düşünme magnezyum kullan.