Mryflz20 Arkadaşlar merhaba 🌸 göğüs ucu kreminizi ne zaman kullanmaya başladınız? Hangi kremden memnun kaldınız? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler ❤️
gokella Mryflz20 Lansinoh doğumdan önce kullanıcam şuan 33. haftadayız 35 de falan başlarım yara olmasın diye korkuyorum cunkuu. Mustela aldım zeytinyağlı onuda doğumdan sonra kullanıcam yıkamaya gerek yok içeriği lansinoha göre daha temiz
Melike145334 Mryflz20 aman kullanın ilk doğumda bılgıszdm göğüsleırm parçalandı ikincide doğumdan ıkı ay önce sürmeye başladm yara olmadı
Melikeakkc Lansinoh kullanıyorum 7 aylık hamileyim 2 önceden başlamak gerekiyormuş yara olmasın diye arkadaşım 2 hafta önceden başlamış daha erken başla yara oldu yine de benim ki dedi
Cemrenur Mryflz20 lansinoh aldım bende tavsiyeler üzerine ama yapısı çok sert. Yani yara olmayan göğüse sürerken bile zorlandım yara olunca nasıl sürülür bilmiyorum ordan oraya çekişiyor sürerken yapısı çok katı