archmom Pnkanne evet ücretli bende sormustum 30 tl alıyor . Bana sonradan pek mantıklı gelmedi . O yüzden denemedim bile :)
Happymother3 archmom benım arkadaslaeım hep denemıslerdı bende denedm :) arkadasların kı hep tuttu benm kı tutcak mı bakalm htta burda yorumlarda da gormustum baktıranlara zaten hemsıre hesabın sahıbi meraknı