Bugun29. Haftamiza girdik. 27+4den beri hastanedeyiz suyumuz bitmiş. Bebegim 3 hafta geri kalmis. Kilosu 850 grm dedi doktor. Bebegime birsey olacak diye cok korkuyorum bi taraftanda dogumdan korkuyorum. Refakatci ziyaretci almıyorlar vakit geçmiyor. Bunaldim iyice artık. Bize dua edermisiniz.
Istanbulda yasiyorum ve hic tanidigim yok bi basinayim esimin ailesindede arkadas olabileceğim kimse yok. Kizim bana arkadas olacaktı. Simdi onu kaybetmekten ona birsey olmasindan cok korkuyorum. Icimi ferah tutmaya calisiyorum ama bazen olmuyor iste. Erken dogum olursa sezeeyan mi yalar acaba doktor yoksa normal mi?
Of gercekten cok bunaldim.varmi bnm gibi erken dogum yapan nasildi dogumunuz? Dikkat etmem gereken seyler ne?
Kizimin esyalari hazir degil internetten alsam mi birseyler birden gelirse nasil olacak ne giyecek?
Eşim cok rahat bi insan onada sinir oluyorum. Korkuyorum. Kimsem yok burda ve dogumdanda kizima birsey olmasindanda cok korkuyorum. Ailem antalyada onlar gelene kadar dogum olsa bile olur yani yetisemezler. Simdi gelse annem xalisiyo evde hayvanlarimiz var kime birakacak. Birsuru dert dusunmekten bunaldım. Bize dua edin olur mu