kardelen214 kisiminbahari doktor kontrolunda ilerliyorum canım 16 15 olunca beklemeden vurdu keşke bekleseydi biraz vardır bir bildiği inşallah Rabbim hepimizin gönlüne göre versin
kisiminbahari kardelen214 amin insallah moralinizi yüksek tutun domtor seciminize önem verin doktorun yaklasimi cok önemli
elfgztkk kisiminbahari bende bu ay film cekildim esimdede bendede bir sorun yok umarım sizin gibi güzel sonuclanir bizimkide 😍
elfgztkk melekkizim_00 bende iki kimyasal gecirdim araştırmaya gittim öyle istediler filmi , anestezili mi normal mi cekileceksiniz
Zerrinakarsu elfgztkk hayır korkma umutlu ol, gebelik eşinde de bir problem yoksa yumurtaların verimli büyümesi ve çatlaması ile oluyor. Sadece fazla düşünme bu durumu biraz akışına bırak
Zerrinakarsu Cigdm evet oldu ancak 5. Denemede rahim filmi çekildi filmden bir ay sonra oldu . Ben rahim filminin etkisinin büyük olduğunu düşünüyorum
[silindi] kisiminbahari rahim filmi çektirdim klomen ve catlatma ignesi kullandım yine yok yok anlamıyorum :( hiçbir sorunda yok 😔
kisiminbahari [silindi] Artik gerisi nasip canım uzmeyin kendinizi stres yapmayin vakti zamanı vardır Rabbim en kisa zamanda sizede mucizenızi nasip etsin inşallah 🤲