Didemagc Kızlar bebek yorganı yaptırdıysanız elyaftan mı yünden mi yaptırdınız? Ben kolay yıkanabilsin diyeelyaf tercih etttim zararlıymış siz ne düşünüyorsunuz ?
NeslihannK Didemagc ben ogluma boncuk elyaf almistim annem yorganini yapnisti 2. Oglum olucak yine boncuk elyaf tercih ettim doktorum aksine astım bronşit gibi hastalıklara yakalanmaması icin yün yorgan tercih etme demişti kuzum. Yün daaha zararlı yani
Beker Didemagc bende elyaf düşünüyorum canım yün yorganı ben kendim kullanamıyorum çocuk nasıl kullanacak diye düşündüm hem daha soğuk tutuyor hemde çok ağır nefes alamıyorum aynısını bebek te yaşar diye düşündüm 🙈