Reyna Bu haftalarda bu durum normal mi? Bilen varsa yardimci olabilir mi.?afedersiniz gaz sıkıntım arada oluyo ama anlam veremedim🤷♀️30 haftalarimda bi ara iki gun hareket etmedi dr.gittim normal denildi.ama simdi biraz tedirginleştim.
Reyna Reyna kusura bakmayin sorum sildim yazmayi unutmusum🙄 sormak istedigim soru ben 33 haftayi yeni bitirdim ama dünden beri gözüme göbegim sanki kücülmüş gibi geliyo hareketleri var ama aşiri hareketli diyemem.bu durumu yasiyan varmi?
Serifeinc4 Reyna bende 33e gircez 2 gün sonra bebeğim çok hareketli değil ara ara kendimde göbeğimin küçük olduğunu fark ediyorum aman aman çok büyümedi zaten normalde de kilolu biriyim bazen karnım o kadar yumuşak oluyo ki hatta bebek yokmuş gibi sanki öyle olduğunda da daha küçük görüyorum göbeğimi