261018 Ersev yok canım bi ücret ödemedim ebeler var onlar ilgileniyor zaten bilgilendirme de yapıyolar bizim burda çok ilgilendiler normal hastane gibi
Tuba0114 261018 bebek hareketlerinden bide ne gerek varki acaba bebeğe iyimi kötümü iyi olsa niye bebek hareketlerinde azalma oluyor tercih meselesi zorunlu bişeyde değilmiş, ben zorunlu sanıyordum ondan yaptım ve pişman oldum