Kahraman0201 5 bucuk aylık hamileyim. Dolgum biraz acılmaya başladı ve yavaştan rahatsızlık veriyor iyice ilermeden gitsem mi diye düşünüyorum Son 3 ayda bazı işlemler yapılmıyormuş çünkü. Giden var mı uyuşturucuyu nasıl yapıyorlar bebeğe zararı olur mu iğnenin
busraakeskin Kahraman0201 ben gittim canım dolgum kırıldı. Zaten kanal tedavim de vardı uyuşturmadan kırılan dolguyu aldı yenisini yaptı.
Selinbam Kahraman0201 Kahraman0201 bence şu an hemen gitmelisin dediğn gbi son trimesterde herseyi yapmak istemiyorlar bana ilk trimester de agrı sebebiyle sntibiyotik verilmşti
Cnn_mrc1 Bende gittim halen işlem yaptrıyorum kanal tedvaısı ve 3 dolgu doktorum onayladı hiç bir sıkıntı yaşamadık şimdilik
Kahraman0201 kucuktospam benimde eski dolgum biraz sçıldı yanına yaparlar mı söküp yeni mi yaparlar artık yarım görücem gidince
Kahraman0201 Selinbam Evet doktoruma sorduk o da hemen gidin dedi yarın gidicez nasipse çok teşekkürler