Oykuaygun Gidenler var mı? Memnun musunuz? Biraz önce Googledaki yorumları okudum hastane pis, çalışanlar somurtkan gibi yorumlar yapılmış bunlar doğru mu?
Sevcus Oykuaygun sürekli doktor değişimi oluyor diye biliyorum. ben medikale gidiyorum memnunum bütçenizi bilmiyorum ama o lokasyonda ege şehir hastanesine giden arkadaşlarım memnun. Annemi de göz bölümüne götürdük çok memnun kaldık hastahane sakin ve doktorlar ilgili.
Oykuaygun Sevcus oraya gidiyordum fakat 3 aya kadar ne olacağı belli değil doktorlar yavaş yavaş gitmeye başladı dedi tanıdık biri o yüzden tekrar gitmeye cesaret edemedim
Sevcus Oykuaygun devamlı kontrole aynı doktora gidiyorsanız transfer oldukları hastanede genelde yardımcı oluyorlar. Arkadaşım yaşadı son ayında ata sağlıktan medikale geçti doktoru yardımcı oldu doktoru onun hastası olduğu için özel bir indirim yapıldı. İnş gönlünüzce olur.