Sirinanne1 Haftadayım şeker yüklemesi yaptırmak içim gittim içtikten 30 dk sonra kustum. Ama devam etmek istedim. Kanların hepsini verdim. Sizce kanıma geçmiş midir? Sonuc insallah doğru çıkar 😏 bidaha yaptırmak istemiyorum çünkü 🤮
Cansu1035 Sirinanne1 benim de midem çok bulanmıştı kustugun an tahlil ise yaramaz demişlerdi tutmuştum kendimi zor da olsa
ilk_heyecan_ Sirinanne1 bende 2. Saat dolmaya 10dk falan vardı kustuğumda doktoruma sordum 10dk sıkıntı olmaz dedi ama sen nerdeyse hiç bekleyememişsin canım. Bence doktoruna sor ama sonuçların geçerli olacağını sanmıyorum.
Sirinanne1 ilk_heyecan_ artık yapcak bişey yok bidaha yaptırmayı düşünmüyorum canım zaten aileden gelen bir şeker hastalıgı da yok. Midem kaldırmıyor bidaha yapsam eminim bidaha kusarım aynı saatte